18/8

Dagen började tidigt för mig. Kl 09.00 steg jag upp för att göra mig iordning för ett besök hos tandis, jag gruvade mig lite men de gick bra ändå :) tur va ju de,  hade dock ett mindre hål som ja skulle komma tillbaka å fixa i slutet av den här månaden, vikket jag gruvar mig mer för!
Ikväll hoppas jag att de blir Johannis, de va 1000 år sedan jag va med henne så vi kommer nog ha en hel del att säga, de kommer inte va tyst en frikvens.

Nu hade jag tänkt lägga in några bilder fårn resan till USA, helt ärligt så skulle ja kunna tänka mig att bo i Las Vegas året om, eller bara ha en sommastuga där på strippen :] Inget mig emot.
Här kommer iaf några bilder, kommer fler senare.



De låg sjölejon                De fanns även en vilsen
nedanför piren                 liten fågel mitt i centrum :/


Vi for ut på en cykeltur :)




 
Grand Cannyon                De här itne regnat sedan 2004 :)


Hotellet i Vegas, hoppsan kerstin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0