26/8

Idag har det inte hänt något spec, så jag har inte nånting som jag igentligen har att säga men hanna tycker att jag är dålig på att uppdatera osv.

Jag kan väl säga att turism de är helt rätt för mig känner ja nu, vi ägnade hela lektionen åt att snacka resor och vart vi skulle och vart vi ville och andra trevligheter, fast vi snackade även hur vi ska få in pengar, har nån något förslag ? :D
Jag är iaf sjukt peppad på turism just nu, de är bara hänga med på allt, gr8!

Och i morgon så blire subway! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att du känner att du valt rätt inriktning! Kämpa på med att få in lite pengar nu, så att det blir en bra resa ni får göra!

2008-08-26 @ 18:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0