2008

Då var de bara några få timmar kvar av de här året, jag lämnar de här året på både gott och ont.
De hrä året har jag lärt mig så mycke nytt, saker som jag inte visste, trodde fanss, saker man inte förstå sig på. 
Med andra ord så har detta år vart så inte likt något annat år i hela mitt liv. 
Jag tror, hoppas att år 2009 ska va lika lärorikt men kanske tar det lite lugnare med alla kännslor. 

Jag har funderat på vad de här året har betytt för mig och saker som är bra och dåliga, de finns så mkycket som jag lärt mig av de här året, de är helt ofatbart jag trodde itne man kunnde rymma mer smarta tankar i mitt huvud än vad som redan finns, men jo se på fan de kunde man visste. Har tänt ett ljus hemma idag som står på mitt rum, de får stå för de här året, tack så mkt för alla underbara små söta knottar jag känner!

Jag hoppas att kvällen komer att bli lyckad, eller de är ja överygad om för ja ska få dela den mad alla dom söta knottarna! 
Nej nu ska ja ner och fixa lite i köket vi ska få främmande osv osv osv, de är mycket mat soms ka lagas och alla ni som känner min mamma, ni vet vilken tid jag går till mötes!

Puss&gull 
Och Gott Nytt År Till Alla
 
 
 
Lite bilder som 2008 står för







(inget ont mot dig mamma, alla vill vi vara mätt och belåtna) 
 

Kommentarer
Postat av: linnea

gott nytt år!! :D<333

2009-01-01 @ 19:54:16
URL: http://lrosen.blogg.se/
Postat av: martina

sv: tack själv, väldigt mysig kväll :*

2009-01-03 @ 12:32:28
URL: http://martinadegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0