22/12...de börjar närma sig

snart är de julafton, fatta vad fort tiden går, den som bara svischar förbi.

Jag ska snart bege mig till pappa så måste fixa kläder till jobbet och julafton, får se vad garderoben har ett erbjuda...

Ja vill bara shoppa med de går som trägtg frö mig....
Får ta med mig  någon av alla mina otroligt söta och snälla vänner till en annan stad efter jul, häred av sara att en tåg biljett till huvudstaden inte kostade mer än 400, så efter jul någon gång..någon son vill hänka? :)

Jag har ju även jobbat en hel del nu udner julen så hoppas på lite lön i januari, :D
Nu kommer mammsen hem, ska börja jobba mig neråt nu.


Puss&gull
Hoppas alla vart snälla i jul så ni får fina presenter,


Kommentarer
Postat av: Mor

Ja, du har i alla fall varit jättesnäll, så du får säkert ett trevligt besök av Tomten!

2008-12-22 @ 18:26:28
URL: http://sannahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0