Fredag

Nu äre minsan fredag, som jag längtat :}
Ja idag så har vi sett Lucia, mycket trevligt minns inte sen förra lucia, var som små trötta hel gänget, efter att ha vakat hela natten :) Men de är smällar man får ta.

Minre kul: Natur-fucking-kunskapen. Den kan vi stryka ett stort streck över tycker jag :)
Men ja är som allmänt slut just nu, de är lite för mycket. Men ja kommer igen, fast de gör ju itne att mitt förutspodda IG i natur kommer ändras, nejnej

Men ja hoppas helgen bjuder på en massa kul, de är vad ja planerat iaf, Ikväll blir de ut och åka med massor med människor, de är alltid lika kul :)
Sen har vi ju fått låna hem kameror över helgen, så jag och HannaPanna ska fota lite till tankens trädgård.
de kommer bli jätte kul, förhoppningsvis kommer vi oss till storis så ska vi chilla där lördag till söndag och vi tar med oss kameran och brädan hoppas på bra väder så vi kan få åka lite också, är så grymt peppad!
 
nae nu måste ka kila en frikvens, på återseende.

p.s Ha de så förbanat kul i Egyten utan mig pojkar!!
Ni kommer må som gudar!:*

Puss&gull

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skulle jag pricka in och bli sjuk nu...

vi får ta de en annan helg !

2008-12-13 @ 12:28:27
URL: http://hannisl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0