Lördag

Den här hegen har gått så otroligt fort, de känns som den snart är över, vikket den i och för sig egentligen är men vi de fårn den ljusa siden, IKEA är kvar på listan.

Idag har jag jobbat, har inte hunnit med så mkt annat, jag kom hem och fick veta att vi skulle få främmande, så ja gick upp och gjorde mig i ordning så nu är Calle här med sin tjej Frida, alltid trevligt med främmande.Jag ahr faktist bidragit med efterrätten, hoppas den smakar :} eller de är klart den gör, de är ju ja som gjort den så vad annat kan manförvänta sig?
så snart är de mat sen väntas bio ikväll med massor med folk, de kommer bli trevligt.
Vi ska se Twilight, jag har hört så mkt bra om den filmen så ja har höra förväntningar!

I morron bär det av till IKEA med klassen och massa mer, jag och hanna ska tokshoppa, eller jag ska  försöka spendera lite pengar i alla fall, måste inhandla lite julklappar och sånna bra-och-ha-grejer som mammsen bett mig köpa när jag lix är där.
ska sitta med stiniX i bussen så de kan inte bli annat än roligt.


Nae men nu måste ja kila, maten står på bordet.
Btw har gjort en liten grej, ja tänkte att ja ville va som stina, är som inne i en fas just nu, så ja spontan klippte min lugg här om kvällen, blev inte så illa som man kunnat tro, de funkade kantist.Men den är nästan lite lång, men vågar inte klippa, man måste ju kunna skilja på oss stina.
Men måste fin justera den lite bara, sen får de vara bra.

Puss&gull 

Kommentarer
Postat av: stina

WIIIIII bra sanna !!! klippt och klart ;)

2008-12-06 @ 19:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0