Lördag

Ja helgen blev ju inte som planerad men de är sånt som händer, krya på dig smulan!

har typ vart hungrig sen igår, å nu väntas de pizza ja derglar typ :]
Vi var ute å busade hela natten igår, jätte skojjisgt! Men... 
fick dock en fläck på jackan på köpet, hoppas den går bort! Annars kanske mormor kan hjälpa :]

Sitter iaf här och väntar på mat, tänkte mysa med Linnea i kväll men tror hon har fullt upp med jobb stall och packning osv så de får bli en annan dag, känns som tvåtusenfemhundra år sedan ja fick mysa med dig. Men de kommer:*
Du finns i mina tankar hela tiden!
Vill bara kasta ur mig massor, både bra och dåligt,
Vill att du ska veta att ja finns här och kommer för alltid att göra,
vill även berätta hur otroligt ont allting gör just nu, men är helt tom på ord,
vet inte vad ja ska göra, de finns inget att göra, men ja funderar på att gå till kyrkan
och tända ett ljus den 16/12, eftersom ja inte är hos er och du inte hos mig, så måste man
göra de bästa man kan!

Älskar dig.
Kommer aldrig glömma dig.
Kommer för alltid att sakna dig.

Nu är käket här iaf, få se vad som händer ikw, är grymt sugen på Ben and Jerry´s.
Någon fler än jag ?
isf ring 073-8160751


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0