Onsdag

alltså jag kaninte fatta att de är onsdag, de känns som måndag fast e klagar ja ju inte över.
Imorse vart de en lite sovmorgon eller jag försov mig lite :]

Hannis ringde mig 08,19 och undrade vart jag höll hus,då låg ja fortfarande kvar i sängen
 så hon fick traska till skolan ensam men de är sånt som händer, även solen har sin fläckar ;)

Nu har vi foto och jag har noll koll på vad vi ska göra,
antingen: fixa sune bilden som ja redan gjort
                gör klart fotohandboken för nybörjare, som ja också gjort

Men ja får väl ta och kolla igenom den lite så jag kan den sen spinka lite på bloggar.

Förövrigt fylled Linna sötsmulan Bergman 17 år igår!
Så hon och jag lagade mat åt oss sedan åt vi islandskaka som är så otroligt god!!!


Puss&gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0