Tisdag

Nu är det tisdag och jag sitter troget på skolan, igår var jag ltie krasslig så stannade hemma, kädnes bra att vila upp sig lite och bara pyssla om sig själv en stund.

(de tidigare inlägget skulle inte visas :], de om demokrati osv, tror jag har fått bort de. )

Nu har jag iaf gjort klart data kursen så nu är de sovmorgon fram till jul, de är väl inte allt för långt kvar men sknt ska de bli i alla fall.

Nu kommer Mona så snart ska ja få mitt betyg, jag orar mig inte faktist.
Tror jag kommer att överleva.

Jag skanar alla mina underbara klasskompisar, de är bara några få här, de andra fick betyg igår, men lovisa är här så jag klara mig, dom kommer väl sen :)


Kommentarer
Postat av: Peeeetraaaaaaaaaaaaaaaa

vilken finis bild! :) PUSS

2008-12-09 @ 10:03:49
URL: http://goinginsane.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tack Sanna det värmer :$

2008-12-10 @ 19:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0