Tisdag...16/12

de var evigheter sedan jag skrev nu men datorn har inte vart på min sida.
Men nu äntligen så är den på G igen, hejja hejja!

Ja ska snart gå och sova de har vart en tung dag idag, tankarn har vart allt annat en samlade,
Jag steg upp hyffsat tidigt och gjorde mig klar för att göra Umeå osäkert, de var nämligen uppdragsjakt!
De var skitskojjsigt tror även att hp1:orna hade skitkul, fast dom  var dåliga på att visa de.
Så de har tagit på krafterna vill jag lova!
Har nog gjort alla de dumheter som man kan tänka sig på en och samma dag i en
och samma stad  :)
Sen så har ja tänkt mkt på dig,  hur du har de där borta utan mig, skulle så gärna vilja vara hos dig, med dig.
Men du vet vart min bervlåda bor, hoppas du kommer förbi snart, de har som vart tomt här allt
för länge nu, jag och mammsen saknar dig smulan.
Jag har i alla fall tänt ett ljus här hemma som brinner för dig, för er, för honom.
Känner mig lite tom just nu vet inte vad jag ska skriva, de är som bara en massa svammel...
Men de ja vill få fram är....eller jag vet inte riktigt vad de är men de kanske kommer så tills dess
ta hand om dig vart du än är,saknar dig.

T.H

(Alla bilder/videos från idag är på väg, de går bara inte så fort för mitt lag.)

Puss&gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0