Hejsan :)

Nu vare väldigt länge sedan jag skrev de måste ja medge men i alla fall så  har jag jobbat en hel del nu senaste tiden så ja har haft fullt upp.

Idag har jag också jobbat i hettan, luften inne på Jysk står helt still! De är inte kul att jobba då alla andra ligger på playan och steker, fast ja stektes också fast inne på Jysk då så klart, fan så varmt de va!
Jag och Hanna gjorde iaf ett tappert försök, vi jobbade till 18.30 sen vare bara att dra hem för att göra middag till mig och bror sen ta cykeln till Hanna,för att sedan vänta i en evighet på Emmsan och Julia dom är ju ite dom vaju inte snabbaste i världshistorien, men tillslut så tog vi vårt pickochpack och drog till kyrkholmen för att träffa massor av härliga prickar. När alla (eller de flesta) båtarna var  upp blåsta så gav vi oss iväg på ett nytt äventyr. De va mycket trevligt tills allt JÄVLA sjögräs kom! Ja ville bara bryta ihop å gråta, vikket ja nästan gjorde där ett tag när ni satt FAST i sjögräset, de va mycket blandade kännslor där vill ja lova,ja både skratta och gärt och de vette tusan om de va för att de va lite roligt eller om deva för att ja va så jävla rädd :$ Jag satt och skrek medans dom andra skrattade och försökte paddla bäst dom kunde, tacka gudarna för de!
De slutade med att vi tog oss i land efter mycket om och men. De va ett mycket trevligt äventyr, tack alla pojkar och flickor som var med =).
sen drog jag,Hanna,Emma och Julia till Hannas mamma för att låsa in den ena båten och ta en kort kisspaus, Sen dumpade vi Julia hos hennes moder och drog vidare till Hannas pappa för att hämta cyklar osv, sen vare bara jag och Hanna kvar.
Då var hon så trött så ja drog tillbaka till kyrkholmen och träffade dom andra små liven, så  fick ja,Terran,Frida och Marr skjuts av Erik hem till Marr där vi chillade med godis och nån dålig film på tv sen skrapade vi ihop lite pengar och hämtade käk på X-ett,de va välbehövt!
Men de va en trevlig kväll ♥
De måste göras om!
Det kommer blider senare :)
Tack och hej nu ska ja nöta lite MSN och lite film kanske, skcika gärna ett sms eller två,
på återsende vikken vecka som helst när jag tar mig tid nästa gång ;)

Kommentarer
Postat av: teerran

båtresan gick ju ändå bra :$ ingen trillade ju i haha

tack för en trevlig kväll :*

2008-07-05 @ 02:56:34
Postat av: Mor

låter inte som om det kommer att bli fler älvsturer? Iaf inte utan flytvästar! Tokiga ungar...

2008-07-20 @ 13:22:16
Postat av: Ingrid

Kolla denna länk! http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=648163&treeId=1007141&renderingdepartment=2.757

2008-07-25 @ 20:46:02
Postat av: StarkLeif

Vi försökte med alla medel från bilen till Ö-vik stoppa denna livsfarliga aktivitet. Eriks föräldrar rykte ut men hann inte fram i tid. Vi hade kontakt med dykare som varit i älven samma dag men avbröt p g a av allt för kraftiga strömmar. Det kalla vattnet i kombination med att det strömmar gör att kroppen kyls ned mycket snabbt och man orkar inte simma längre. Det är lätt att fastna i sjögräset och vattnet trycker på så man välter "båten". Det är också nästan omöjligt att hjälpa sina kamrater från "båten" som inte bär två personer.

Vi kommer som ni säkert förstår, med alla till buds stående medel, att stoppa dessa aktiviteter i framtiden.

StarlLeif

2008-07-26 @ 10:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0