Ragvaldsträsk.

Nu sitter jag här i ragg alldeles ensam och övergiven, eller det är väl inte riktigt hela sanningen. 
Men de finns inte så mycket att göra här. 
Lisafisa drog nyss till huvudstaden för att shoppa och bara njuta av livet med Malin. 
Så just nu är det ingen höjdare att sitta i ragg och mögla.
Och när jag är här i ragg och har lite att göra så hinner man tänka och fundera över så mycket, och de är mycket tankar som kretsar kring Marcus. 
Många gamla minnen och även hur de ska gå när finnarna kommer igen. 
har vart lite frånvarande dom sista dagarna inte varit på topp å det beror mycket på jobb och på allt som snurrar i huvudet. 
De är lite för mycket just nu men snart kommer jag tillbaks och då har jag samlat nya krafter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0