Smulan :)

Nu sitter ja här i hettan medans linnea duschar.
Vi lyssnar på takida, dom är ju ändå HYFFSAT bra ;)
Jag har lagat mat åt linnea eller tinat hennes käk i micron, de ni!
Jag känner på mig att dehär kommer bli en rolig kväll, vi vet alla varför =D
När ja spanar ut så ser ja att latmasken linnea bar har klippt två tredjedrelar av hennes gräsmatta, de är illa!


Måste bara säga att ja har faktist lite dåligt samvete över att ja aldrigh hinner träffa mammsen,
men ibland så blire så....Men vi får ta igen de en annan dag! :)
Ja vet att du ser detta!

Puss hoj nu kom linnea :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, klart jag läser...Just nu önskar jag att du var här, fast egentligen så gläds jag ju med dej nu när du får vara i USA, även om du är långt bort på andra sidan atlanten. Jag vet hur mycket du har längtat efter den här resan och har en låt ständigt ringande i huvudet "My wish" med Rascal Flatts...

puss på dig och ha så roligt, lilla skatt!

2008-07-31 @ 10:35:53
URL: http://sannahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0