11/6

Idag har jag inte gjort ett piss kan man säga. Jag låg och drog mig till klockan närmade sig två sen steg jag upp och satte mig vid datorn, sen ner käka sen tv´n sen upp igen och nöta dator. Och även jag som många andra har hunnit bli rigtigt arga och förbannade, de va en kille som kokade ihop något eget som bara va en myt om att dom skulle hittat Marcus, jag tror aldrig jag vart så arg i hela mitt liv, ja ville döda :), Men ja tror inte han menade illan är han skrev de, han kanske bara ville göra alla en tjänst, men de va iaf inte sant!
Senare på kvällen städade jag och bror lite, vi var riktigt duktiga, Simon va kanske de som va mest duktig men han ska baskemej inte få all ära,
efter lite städning ringde Johannis och ville att jag skulle komma över och se fotbollen,
ja funderade på att stanna hemma mammsen hade just satt in en plåt bullar i ugnen, men dom fick vänta.
När jag kom till Johanna hade hennes underbara mamma (Kicki) köpt Ben & Jerry´s PRISA HENNE!

I alla fall så såg vi fotbollen och Sverige vann med 2-0 mot Grekland :D
Tyckte lite synd om Greklands målvakt när andra målet gjordes, han ville nästan gråta tror ja, men vi vann iaf de är huvudsaken ;) hehu
Nu är klockan 01:51 och jag borde sova, men ja är itne trött alls, de är ett problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0