Är sommaren på väg?

Jag hoppas att sommaren är på väg! De skulle vara toppen :D

Ikväll så har jag vart med Hannis min lilal solstårle, vi såg Frusen man söker kärlek vikket slutade i kaos. Per-Arne var jag inte så insatt i men han gjorde bäl ett helt okej va må ja säga, men SEN så var det Anders tur att välja.....nej då säger han att det inte bli något val, för han tycer att dom bara är kompisar, dumma pojke! Sen äre Jonas tur att välja då väljer han HELT FEL tjej! Jag och Hanna vart tokiga! Men de finns inget att göra....

I morron är det jobb som gäller, sen ska ja luncha med Ante :), de känns som evigheter sen vi träffades! har nästan glömt hur pojken ser ut :/ 
Det ska iaf bli mycket trevligt :D
Sen är det även minnes stund på Aurum....alltid lika jobbigt men ja kännner att jag måste packa mig dit!
Sen så har syster även avslutning, så till hösten börjar hon 4:n och flyttar en trappa upp i skolan ;) nu blir hon en stor tjej!










Nu ska ja vila upp mig inför i morron, då blire jobb,
Puss & godnatt


Kommentarer
Postat av: SNIGEL

Alltså ska man ha blogg måste man ju fan uppdatera den nån gång!

2008-06-15 @ 01:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0