vart tog sommaren vägen?

Ja som alla vet så regnar det idag :/ fast mig skadar det inte, för ja har jobbat hela dagen. Jag väcktes i morse av att Eka chef på Jysk ringde mig och va ÄCKLIGT pigg, klockan var 08:20 och jag sov så underbart gott, men men pengarna har iaf rullat in idag, har jobbat i ca 9½ h  de va förbannat jobbigt men som sagt de känns ju helt underbart nrä pengar kommer ;)
Jag har en timmes lunch sen så får ja fika i en kvart med ist för att gå å fika vid tre så går ja och snor mig en Jyskgodis, ja måste öppna och kolla så de är rätt färger bara, dom blåa och rosa är godast :]
Min gårkväll spenderade ja med Thomas och Emma och Simon Och Virre då men han drog typ ås fort han såg mig :/ tack för den!
Sen drog Emma och Simon med, då vare dags att plocka fram allt fett som vi kunde hitta i kylskåpet typ, de slutade med att vi åt brownies med glass och vaniljvisp, Helt underbart gott men de känndes dess värre som om att ja skulle rulla hem :/
Tack iaf Thomas, de va smarrigt!

Jag ska även jobba på torsdag och fredag och lördag, får se hur pigg ja kommer att vara i sltet av veckan :)
Antepante har iaf lovat mig att vi ska luncha en dag, de gillar vi :D 
de va år och dar sedan vi träffades typ :(  Men de ska vi åtgärda.
Nu ska ja vila min ömma kropp en stund :]
P.S Jag saknar dig Linnea Bergman, de är på tiden att du packar dig hemmåt NU

Pusshooj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0