Helg

I helgen har ja vart jätte dålig på att uppdatera.....sry :/
Den här helgen känns som ett lov nästan har hunnit med så otroligt mkt!
Har hunnit jobba två dagar på jysk och den tredje dagen jobabde ja på Aurum, har även hunnit emd att vara med massor med folk åkt bil/madrass osv osv, har haft jätte kul.
Även masor med annat, en kännslomässig helg kan man väl säga.
Men en lång helg som har bjudigt på mkt faktist helt okej, och julen gör de ju så mysigt också :)


Jag finns här för dig och de hoppas ja du vet,
Jag tror de faktist att du vet de menar jag, de gör
så ont i mig för att de gör obeskrivligt ont i dig. Önskar
du inte behövde känns så här,vill bara att du ska veta att
ja gör allt för dig!  Älskar dig.

Kommentarer
Postat av: virreboy <--->

snyggt skrivet!!=)

2008-12-01 @ 17:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0