himlen i min famn

Proven bara öser ner just nu, kommer inte komma mig ur de här helskinnad tror ja,
Borde egentligen inte sitta här utan borde plugga engelska i mängder, men nu strekar ja för ja orkar minsann inte nu, de tar vi på en 20min!

Ja funderar på att se ett AA avsnitt, de vart ju lite spännande sist, kanske ska ta och sprätta Chokladbollsburken och tröstäta till andra avenyn, förstå så många kloka svar man frå om man diskuterar med sig själv....man kanske låter lite dum men svaren är minsann inte så pjåkiga ;)

Jag är även grymt sugen på att åka utomlans, typ nu.
Vi ska ju dra ibäg i trean till nått annat land de känns som en evighet tills dess men nu har vi gått halva tiden redan och de skrämmer mig lite men den här tiden kommer bli toppen, vi komemr att greja de här hp2tu!

Ge mig lite färg igen snälla.
Är som en blekfis just nu....



talktome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0