I put my arms around you

10 månader är en lång tid...väldigt lång tid. Varje dag tänker ja på Marcus, och dom dagar som man blickar tillbaka på alla minnen, så som igår, de är dom dagarna som gör att man orkar med en till dag.
Alla minnen får mig att fnissa för mig själv,dom som hör mig måste ju tro att ja är sjuk, men de är en kännsla som inte går att beskriva, ja pratade med martina för ett tag sedan vi pratade minnen de va otroligt trevligt, och ja hoppas verkligen alla som hänkade förra året kommer i år igen, de va så jävla roligt, afterski vad sägern ni?
Jag skrattar, fjällen har blirvigt så mkt mer än bara skidåkning, hur som haver ja hoppas ja får se alla ansikten i pr igen även några fler kanske? Linnea R bland annat, herlin du hänkar väl?
jaja jag hoppas iaf att ja får träffa så många som möjligt.

So I put my arms around you
And I hope that I will do no wrong


Puss&gull

Kommentarer
Postat av: marr

jag taggar fjällen:)

2008-11-24 @ 20:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0