Läs om du känner för de, jag tvingar dig inte

Ibland blir ja väldigt arg för att uttrycka mig milt.
Jag tycker inte att man ens ska yttra sig om man inte vet vad man pratar om!
Jag tror att vissa människor har uppdraget att göra livet surt för oss andra, ja fattar  verkligen inte varför, livet är för kort för att gå runt å vara förbannad å förstöra för anda de har ja lärt mig nu efter en rad med saker, men de är inte alla som har förstått de utan för att få känna sig bra måste få göra livet surt för någon annan, men ja vill bara säga tack för alla mina underbara vänner som går i min klass, kyss på er!

Nu känner ja att jag inte orkar skriva mer om de men ni som vet ni vet.


Kom nyss till pappsen med bussen och här är de alldeles öde....de är bara ja å katten, men inte ens hon ville va med mig. men ja ska snart till lisa när ja käkat färdigt, maten står i mickron just nu,  sen blir de över till fisan.
Nu är maten färdig ska kila, men ja återkomemr så småningom, va så säker


Puss! :)

Kommentarer
Postat av: s

du är bra sanna:)

2008-11-19 @ 17:59:14
Postat av: C

Sanna vi gillar dig!

2008-11-20 @ 16:42:39
Postat av: Mamma

Du kommer att möta konstiga människor hela livet. En del människor kommer att fortsätta framstå som konstiga hela livet... Men ställ dig frågan; är den här personen värd min ilska, mina tårar? Svaret blir garanterat -Nej! Du är en otroligt god människa och du avskyr orättvisor och det kan sticka i de orättvisa människorna. Men sedan finns det de människorna som älskar dig...och de är många! Och det bästa med dem är att de också är goda och härliga personer, precis som DU! Jag är så otroligt tacksam för att du finns, för alla dina åsikter (som är MÅNGA), din nyfikenhet som ibland skrämmer mig, och för din underbara personlighet men också för din känslighet som gör dig sårbar ibland. Men mest av allt för att just du är DU.

-Så håll kvar vid den du är Sanna, lev livet och ha kul men var rädd om dig, vi är så många som behöver och älskar dig.

2008-11-21 @ 16:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0