Lördag

vad hände igår?
Jo ja va hos hanna och vi skulle fixa dansen till idtortten på torsdag vi får nämligen ingen lektionstimma till att fixa de, men vi gjorde dansen men sen ångrade vi oss typ 17 ggr så de blev ingen dans :] de va egentligen de som var viktigast men men....Vi fotade även litegrann.....ja jag har inge kommentarer, fast ju dehar ja ju.
Vi hade skitskoj, vi hade fårr lävla en av Sune jonssons gamla bilder, från förr i tiden. Jag valde en mas som stod och knöt skorna så fick hanna agera modell.
Sen va min tur att stå framför kameran....och jag skrattade heela tiden.
Jag säger inte vad ja gjorde de kommer säkert blider senare!
 Ska kolla om ja får in bilderna med min egna sladd annars blir de först på månmdag, men den som väntar på nått gott.....jo ja vet måste alltid vänta för länge men de får man ta.
p.s Hoppas att snön ligger kvar tills i morgon, då ska ja och hannis fota på skyltsöndag! :D


Nu ska ja snasrt på bio och se Madagaskar 2 jag tror den är toppen, har höra förväntningar.
Måste kanske gå och käka nu, steg upp för typ 30 min sedan, hehe.

Puss&gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0