Tisdag

Nu har jag börjat uppdatera oftare, hoppas att ni gillar de :)


Den här dagen har inte vart nå speciell alls, stigit upp vart i skolan kommit hem i stora drag, men ja har egentligen ganska mkt ja borde göra.
Jag ska Hitta på en dans med hanna till på torsdag som inte är de lättaste men har lovat henne att börja på dansen iaf vi får se hur de slutar...kan de sluta bra?
Nu har ja iaf hittat så ja kan göra en spelningslista på www.youtube.com (jo ja vet, tidig som vanlig...lr?)
Men de är iaf väldigt praktist!
Jag borde även plugga matte med de komemr väl antingen ikväll eller i mororn, men men, ja vet att mammsen läser de här så förmodligen kommer hon att påpeka de här men de tar vi då;)
Nae nu ska ja bege mig upp å leta reda på en låt så ja komemr igång snart, annars lär ja väl fastna här och de var ja vart med om förr...de brukar inte bli så bra resultat.

Ja måste bara säga att ja har helt ändrat uppfattning om alla er fordonselever, jätte trevliga!
Tack pojkar för den fina granen!
Jag och Amanda känner oss som hemma där nu:)


Otti Tina Sanna Linnea
Hanna (gitarr mannen joinade senare)

Kommentarer
Postat av: linnea:D

chokladtårtan va GOD, jag dregglar nu...

2008-11-27 @ 22:23:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0