Tisdag

Sjuk, var de värt de?

Nu sitter ja här iaf och är sjuk, har ont i halsen, huvudet, nacken igentligen vart har jag inte ont? 
jag har itne tid med de här inte ork för den delen heller, men de finns ju itne så många alternativ just nu än att härda.
varken jag Hanna eller Stina var särskilt pigga idag, tyckte lite synd om oss alla.
Utan er hade ja inte orkat :)
+ på er

Ron pope tröstar mig lite , han har grymt mkt bra musik!

Ja orkar som inte med att vara sjuk, vi har massor i skolan nu, eller alltså vi är ju som sagt lite bortskämda med läxor och prov så ja har igentligen inget att gnälla över, men nu känner ja att ja måste få ta på mig gnällkoftan en stund. 
Kanske till och med drar till ragg ett tag bara för att chilla med mig själv katten och ullan, kanske tittar förbi hos lisa också :) 

I morgon blir de ingen skola för mig, mammsen säger stopp i lagens namn, men kanske lika bra?
Men de blir att titta över läxorna som ja fick med mig hem, sen bara ta de lugnt äta lite glass och kurera mig. 
jag kanske borde lägga mig och sova nu ? men ja orkar inte packa mig här ifrån än, när ja kom hem från skolan (ca 15.15)  så gick jag och la mig och sov till 19.30, men är lika trött nu...


Nu tänkte ja göra en liten bildbomb.


Miss you sweet heart

                  
fnisss....5:-  ?

De blev inga fler bilder för datorn började trotsa,

tänkte skriva de där som vi pratade om på samhällsen idag och att jas kulle gå på toa i två timmar, sen var de bara 25 min kvar osv men kände att de itne var så passande, de får stina stå för ;) 

natti natti :*





 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske inte så konstigt att du är trött när klockan är så mycke?

2008-11-05 @ 08:59:27
Postat av: stina

också sjuk!!

SANNA man kommenterar itne en såns sak på min blogg=( HAHA hihihihi

2008-11-05 @ 11:34:26
URL: http://swi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0