efter längtade fredag!

Äntligen fredag!

Nu sitter jag på Foto lektionen och har bajstråkigt, våran lärare förvantar sig att vi ska kunna allt i PS.
Jag har aldrig jobbat med de innan den här kursen så jag ser vissa svårigheter med de här! Men vi har ju Stina med enkel V så de löser väl sig men ändå!

Idag efter skolan är de inte stan som gäller för lilla Sanna tro de eller ej!
Jag ska gå på jobbet och göra rätt för mig! :) Jag behöver trots allt pengarna, ja ska även jobba på lördag men de är en övning som kommer senare, orkar ibnte tänka på de nu. Ikw efter jobbet så blir det teater med Hannis, de blir inprovisations teater från sthlm, hoppas de blir skit kul, jag kan tänka mig att de blir mkt skratt! : )

jaja nu bör jag väl återgå till mitt så kallade arbete.

P.s kl 10,00 blir de föreläsning igen på skeria, vi har haft föreläsning nästan varje dag i veckan elelr iaf 3 av 5 dagar, i onsdags så var de på skeria och vi lyssnade på olika högskole program och i går så var de på Scandic och då fick vi äran att lyssna på don´t drink and drive, jävligt bra, får ni chansen att lyssna på nått sånt gör de, vi fick ju som sagt chansen att lyssna på Peder som kört ihjäl sin bror och lite senare lyssnade vi på några som pratade om att köra rattfull, jätte bra! och idag är det ännu en föreläsning på skreia, fast de är några turism elever typ, kommer bli skit bra, har hört  något om att man får fika stämmer de? :D

Kommentarer
Postat av: stina

FIKA

2008-10-17 @ 09:26:46
URL: http://swi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0