Fortfarande måndag

Det är fortfarande måndag och jag har inget speciellt som jag skule skriva har bara inget at göra, eller de va ju inte riktigt sant för jag borde ta mig i kragen och göra lite ekonomi, vi har ju prov på onsdag, sen har vi matte prov snart men då funderar ja på att ta hjälp av albin då brukar de mesta lösa sig :) 


"regnet de bara öser ner
 och jag blir blöt om både skor och trumpor" 

Kan ju meddela att de stämmer ganska bra, regnet bar afortsäter att komma ner från himlen. Jag börjar vara så OTROLIGT less på att aldrig få se solen. Regnet får en på dåligt humör. Men efter regn kommer sol har jag hört, så får väl hoppas på att det stämmer bara.
Jag längar tills snön kommer på både gott och ont, den kan iaf lysa upp dagarna lite, så de blir lite lättare att gå till skolan.

Tänkte lägga ut några bilder men jag har nästan inga bilder på den här datorn,
 lägger ut några gamla bilder de är alltid kul.

                        
                                                                               knoll&tott

       

                                                                                     Ja vill ha jul :)

Kommentarer
Postat av: stina

haha aaw va söta bilder=)=)

2008-10-06 @ 21:00:58
URL: http://swi.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar på din kommentar :

ja, viken tur att jag inte är ensammaen om att tycka det! :)



klar jag skaaa. ska ändra ksriva det! :D haha

2008-10-06 @ 21:49:31
Postat av: linnea

jag håller med om både snön och regnet!

skulle vilja att snön inte påverkade sökandet och att regnet slutade!!!



puss på sötis! <3

2008-10-06 @ 22:15:09
URL: http://lrosen.blogg.se/
Postat av: kakan

naaw gulliga bilder! =D

2008-10-07 @ 08:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0