Måndag

Förra veckan gick oväntat fort, de var mest föreläsnignar och de uppskattas verkligen!
Men nu är de måndag igen och faktist så ser jag nått slags ljus, novemberlovet (som är i oktober).
 
Nu var det länge sedan jag skrev med hela helgen har vart fylld med saker har inte haft en lugn stund!
I fredas efter skolan packade jag mig till jobbet och var där till 17.50 sen bar det av hem, käka lite byta om, ner till nordanå se teater med hanna, mycket kul, sen var ja jätte trött och orkade inte packa mig till Thomas, sorry boys and girls, en annan dag, Jaja efter teatern så for ja till Niklas pch var emd han å Challe. Vi såg indiana jones elelr såg och såg, challe var övertrött och gick nästan inte prata med, så vi skrattade mest, sen gick vi ut, De va IS kallt!
Vi träffade Pollepolis och han tyckte att challe skulle ha lysen på cykel, som tur va så hade han lysen på cykeln han hade bvara inte hett på dom,
Sen for ja hem och jobbade ja hela lördagen, kl19,00 så var det kalas hos hanna, satan vad hon ahde fika! de va samrrigt!


halv 1 bar de hem för att sova sen jobba söndag och sen kom ullan och hämtade mig.
vi var bjudan till tant Maj-britt , jag åt korv  och de andra åt surströmming, ursch!
Men jag vart då mätt iaf, de såg majsan till, jag skulle då verkligen inte spara på maten, de var bara att trycka!
Vid 18,00 så for jag till lisa och vi såg tv och pluggade teori, de gick ju somd e gjorde...

Nu kommer Mona igen, måste pysa
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: stina

hej sanna jag har tråkigt, sdka vi äta?=)=)=)=)=)=)=)

2008-10-20 @ 11:37:06
URL: http://swi.blogg.se/
Postat av: ANNAH

Du måste fortsätta jobba för att kunna plugga

vill du blir framgångsrik måste du börja bugga

detta måste du fixa för att kunna trixa

2008-10-21 @ 09:18:26
URL: http://hannisl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0