Tisdag

Nu ska ja skriva ett innan ja måste fara på informations grejs,
de känns som om jag inte skrivigt på evigheter, vikket är sant också.
Ja jobbade hela helgen sen i går så föreläste jag för niorna om hur det är att gå handels, faktist så gick de bättre än väntat, jag å Oskar rockade fett ;)
och på kvällen satt jag och frida och nötte apberget, vi svarade på frågor om a-torp och olika program osv, de va inte så mkt att göra men de va ju trevligt så länge de vara.

Och idag är det samma visa, till kaplan föreläsa hem gå broarna käka frida sen vet ja inte vad som händer på kvällen.
Sen på onsda morgon ska ja klippa mig :} ja peppar´!

Nu måste ja kila, men lycka till idag smulan! Jag tänker på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0