Tisdag

Nu äre bara resten kvar :)

Idag är de tisdag och som vanligthar vi endast suttit vid datorn idag, på datan ( så klart) på engelskan, turismen, och samhällsen, men de va bra att vi fick göra kalrt de iaf!

På en timme är de käk hos Thomas och Linda, min morbror.
Morfar här nämligen fyllt 73 i söndags men då vare älg jakt så de hanns itne med, så de tar vi nu ist.
Men de har jag inget emot vill ja lova, linda är inte slö på att baka så de ser ja mest framemot :]
Jag tror inte jag är ensam?
(hanna fattar iaf )

tänkte lägga in några nya bilder men de blev itne av för att de funkade inte med sladdjävulen! Men de löser sig snart hoppas ja....när pappsen komer hem så får han fixa de annars (A)

Nu måste ja dra, fixa de sista, pusspuss


p.s stort grattis till Danne M som fixat sitt KK (KörKort) ;)
Puss gubben å vad du gör, kör försiktigt!
 


Kommentarer
Postat av: :)

Hon är inte slö på att baka

Men mindre bra på att skaka

är en hejjare på chokladkaka

tack och bock för en god kaka

2008-10-14 @ 16:22:51
Postat av: PEEEEETRAAAAAAAA

PUSSENUTTAAAAAAN :}

2008-10-14 @ 19:09:27
URL: http://goinginsane.blogg.se/
Postat av: HL

Det var jag Hanna Lundgren som kom den braiga dikten :)

2008-10-14 @ 22:59:07
URL: http://hannisl.blogg.se/
Postat av: stina

Hon är inte slö på att baka

Men mindre bra på att skaka

är en hejjare på chokladkaka

tack och bock för en god kaka



??????

HAHahaha vilka söta komentarer du får sanna

2008-10-15 @ 08:05:19
URL: http://swi.blogg.se/
Postat av: virreboy

Hon är inte slö på att baka

Men mindre bra på att skaka

är en hejjare på chokladkaka

tack och bock för en god kaka

2008-10-17 @ 00:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0