Torsdag

Jag är sjukt opeppad på att skriva blogg just nu, men ja har igentligen en del att säga, inte några världsnyheter men andra saker som t ex vi har fått våra kakor, någon som vill ha?


Sen har vi fått våra klass tröjor också men dom har ja inte sett, var inte på skolan, var på balder och förberedde min predikan inför niorna som ska välja gymnasium snart, jag och oskar ska representera Handelsprogramet hur de nu ska sluta, men de lär ju tiden utvisa, visst var de lite poetiskt skrivet? :)

sen blir mkt jobba famöver, money money money!!
Men nu ska ja dra mig här ifrån finslipa lite på snacket för niorna sen ut å gå broarna, någon som känner isg manad att hänka?

p.s SNART LOV :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0