Torsdag

Hej och hå!
har inte vart så här trött på evigheter! Dagen har vart fullproppad med grejs!
Först hade vi matte och samhälls sen ringde jag mammaMu som kom så snällt å hämtade mig,Hanna,Therese och Stina.
Sen va de lek & plask en 1½ h. Riktigt kul faktist, fast de förstår man bör ju kunna simma för att de ska va kul.......lr?
NAE nu va ja dum!

Aja efter badet kom Hannis mamma och hämtade oss. Då vara bara käka och sen på lektion, de gick iaf ganska så fort sov en stund på svenskan medans alla andra läste, skönt? Underbart ja!
Sen var de slut på skoldagen då tog jag och hanna vårt pick & pack och for å jobba. De har nog aldrig vart så drygt att jobba någonsin! Fast vi fick inte så där jätte mkt gjort men de är sån som händer.

Nu är ja trött som ett djur och ska snart sova fast har ju matte prov i morgon men ja vet inte vart ja ska få energin ifrån att orka plugga, men har pluggat idag på lektionen och igår med albin, och de konstiga är att när ja räknade med han så vart allt som klart men nrä Marianne öppnade munnen vart de som en ända london dima i skallen på mig och ja fattade inte vad ja tänkte.
Men de har gått mkt upp och ner just nu för mig, men ja har så många som lyssnar och bryr sig, och de gör mig glad!


 
You make me smile!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0