eternity

Tjutvådje september.
Ja känner att jag kanske måste göra ett inlägg idag för att göra Hannis å Stina nöjda.
Jag måste erkänna att ja är himla dålig på att uppdatera faktist!

Helgen bjöd på en massa trevligheter. På fredagen så lekte vi, ca 15 ungdomar såm sprang runt på sambagatan och rumbagatan, de va skitnajjs, MÅSTE göras om :) Vi lekte i ca 3 timma. De va oerhört svettigt må ja säga, men tack för en skojjsig kväll!
På lördagen blev de mys hos hampus med en massa trevligt folk! sen kom de några och sen gick de några med i de stora hela va de jätte nice. Såg Boogyman och blaou var jätte rädd, lilla gubben!

På söndagen vart de foto. Upp och träffa hanna vid brogrillen vid 10.50 sen in i stan och fotoa. De var jätte kul. brukar inte göra så mkt på söndagarna så i helgen har jag verkligen tagit vara på dagarna och faktist inte jobbat en endaste dag.
Efter att vi fotat drog vi till norrvalla för att se sunnanå-sand....? ursäkta minnet men sånt som hämder :] de viktiga va iaf att sunnanå vann :)

Ikväll blir det brukshundskvällen, vikket inte är så vanligt känner att jag måste ta tag i mig och min hund, så vi kanske kan tävla lite så småningom igen och ta tillbaka våran titel ;) (A)

P.S jag har äntligen fått igång högtalarna i daatarummet men då vill inte www.youtube.com funka riktigt som de ska! nej den stänger ner efter halva låten så ja får spunk, vad vill den? :O

Nu ska ja ner och käka snart, men de jobbiga är att alla pojkar ska fara och mönstra nu, lyckatill men inte för mycket bara!




Nu är det höst igen, vintern närmar sig...


Kommentarer
Postat av: swi

vi gillar uppdatering :]

fortsätt simma!!!

2008-09-22 @ 17:10:25
URL: http://swi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0