Första september

I morse så trodde jag att självaste döden var och hälsade på när klockan ringde och de var dags att röra sig upp ur sängen, håll i hatten så jobbigt de va. Jag bestämde mig ganska fort att ha en risdag, vikket innebär håret i en knut mjukisar på och duschen var inget alternativ.
Så idag blir de till att konppa tidigt!

Nu sitter vi här iaf HP2tu eller som de igentligen heter HP2b, vi i klassen tycekr att de är lite tråkigt så de ska vi nog allt ändra på ;)

Nu har vi Administration, och Stina med enkel v sitter och sjunger rudolf med röda mulen för sig själv, i en massa olika toner och takter, och sjunger hon itne så pratar hon med sig själv eller så stavar hon dom ord hon skriver, ja tror hon rä uttråkad......jag förstår henne.

Jag gör ett arbete om Östergötland, just nu går de ganska trögt men de ska nog bli bra tillslut, Mona är ju bara toppen,
Senare idag så har vi Biggan i gvå timmar, och de är bara kul :D




Kommentarer
Postat av: fanny

jättesnyggt kort sanna ;)

2008-09-01 @ 21:36:52
URL: http://faannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0