Lördag

Måste börja dagens inlägg med att säga grattis till John (min bror) som fyller hela 19 år idag! 
Grattis igen gubben :) 


idag har jag och linnea hunnit vaxa benen, de gjorde ont! men inte så jätte ont som ja trodde de skulle göra. 
Efter de så drog hon hem och jag Simon och John for till pappsen, så nu sitter jag här och lyssnar på Aqua- Barbie girl och väntar på mat sen go fika :]
Ikväll blir de staden som gäller sen ska jag å en massa folk till Thomas, hoppas de blir kul, mkt spel osv :) 
Nu lagar pappa käk åt oss och de luktar mums, är så hungrig! 
Igår såg jag och Hanna iaf ARN och den va faktiskt jätte bra :) Men man måste sett ettan för att kunna se tvåan, annars fattar man noll kan jag tänka mig.

Ha de bra, puss









Inga kommentarer :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0