Onsdag

Idag äre onsdag och de är lika med torsdag i morron =)
Då blir de en heldag i medle, då Dag Lärnstad ska på få rå om oss heeeela långa dagen, gr8!

Inför ikväll har jag inga planer alls så den som  kännes sig manad till att se Idol med mig är välkommen, skicka ett sms innan bara :)

Nu blire bar ett snabbt inlägg har just duschat och de rinner vatten längs ryggen på mig, måste häta en handduk till håret :)


Kommer kanske ett till senare idag :)
Puss och hej gull smulor!

P.S I morgon är det löningens dag och även Andra Avenyn. Toppen efter en heldag i medle med Dag

                                                                                                            





                                                                                                                 
   Jag saknar kännslan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0