Torsdag

Idag är det torsdag och de är lika med en dag närmre heglen.
Igår vart de Jobb för HELA slanten.
från de att ja kom dit tills de att ja slutade hade ja inte en stillsam minut typ. De va jobb jobb jobb och åter jobb.
Jag och Mattson slet som några djur allt för att komma i mål. Där vid 10 så var de mesta över och halv 11 var det dags att gå hem efter att först gjört trerätters till 52 stycken sen trerätters till en annan grupp på 20 pers och båda grupperna skulle ha olika mat, de va svettigt i köket vill ja lova.
Men vi tog oss i land med gemensamma krafter.

Idag vart de Jysk efter skolan, skulle dit på någon slags kurs men nej nej de va mer som ett litet prov, jag hann få  panik men kenn satt bredvid och sa de flesta svaren, Tack :}
Ikväll blire en lugn kväll med idol och kanske lite fett vi får se hure går.
Ska så småningom packa mig till Melinder för att se idol men denne då.
Hon sa till mig idga att hon skaffat en liten kissemiss också undra hur länge den kommer stanna i hennes ägor om sannis får lägga vantarna på den smulan (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0