Fjällen

Tjena nu är vi i fjällen och steker ;) Är lite rölätt om kindern och möra i benen, kan det bli bättre`? Skulle inte tro de, eller ja pappsen skulle ju kunna fått vara här å skyddat mig mot snuffes alla kommentarer, men jag klarar mig ändå rätt bra elelr vad säger ni?

Nej nju äre natti natti här i stugan det blir en lång dag med slalom/bräda i backen after-ski och lekar och massor med bastu osv, sen kommer ju även Bruniz och hälsar på, de kommer bli toppen! :D

PUss&gull

En extra stor puss på alla er där hemma i skellhell som inte får vara här å glassa med oss

Kommentarer
Postat av: StarkLeif

Bra info, nu skall jag prata med lilla pappsen. Han kommer att bli så glad, så glad.

2009-04-19 @ 23:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0