Fortsätt simma, fortsätt simma....

Fy å fan, är så jävla slut just nu och svordomarna haglar och livet är på topp? eller va det verkligen så...
Somnade inte förns sent igår fast jag la mig hyffst tidigt, sen så va de bara att kliva upp i morse de va inte så lockande, dagen började med att slå upp matteböckerna...vi har även hunnit bada idag på idrotten, kände att de va så jävla ovärt med tanke på att vi cyklade dit med trunkarna för att ha lektion i 20 min och sen va de som färdigt så då steg vi upp och drog till skolan för att käka.

Och nu sitter jag här på samhällslektionen och ska skriva nån jäkla rapport om något slags krig...inte kul på en fläck
Och även fast jag nu har ätit lunch så är humöret inte på topp, sen ska jag även sitta på körskolan i tre och en halv timme för att lyssna på drog/alkohol/trötthets sanck...inte så lockande

Men nu fick jag en dellyboll så nu är de lite bättre iaf :)

DeT ÄR BARA ATT ACCEPTERA!
Alltid får man inte som man vill/ Hanna Lundgren

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR EN SEG CHOKLADBOLLSÄTARE-....



TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!

2009-04-02 @ 14:16:00
Postat av: K

Peppad på helgen? ;)

2009-04-07 @ 09:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0