Hemma igen

Nu har jag haft ett litet uppehåll igen med bloggandet, är bara så att jag inte haft tid eller de kanske va orken de va slut på ?
Jaja nu är jag hemm aigen i alla fall och har haft en underbar semester? om man kan kalla de semester i fjällen! delt underbart med massor at störtsköna människor, niu är toppen, bilder kommer senare eftersom min kamera är hos linnea...och hon kommer först om två veckor.

Nu ska ja dra mig utåt eller till sängen vet inte vad som lockar mest...menmen
Nu ska ja spana in lite bloggkoll och face.. sen ska ja kila från datorn här nere ftersom att min inte funkar

Jaja tack föe 5 underbara dagar i fjällen!
Puss&gull

Snart Piteå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0