Nu är det nära

Nu börjar det närma sig med stora steg....det är blir blandade känslor som snurrar nu inför piteå. Men jag tror ndå att de kommer att bli en hjödare :) Har ju alltid Hanna med mig vid min sida så det kan ju itne gå helt åt skogen.

Idag har det vart en lång dag, klev upp alldeles för tidigt...enligt mig. Packade ihop grejerna som skulle med till kick-offen för Nordisk Deli sen bar det av har vart igång mest hela dagen kan man säga så nu är jag gaaanska så trött.

Nu ska ja nöta dator en stund sedan hoppa i säng, det är ju en dag i morron också :)


p.s Jag vet att du tyckte att jag var kung idag SnarkLeif! Tack för gott sammarbete ;)


tjing, vi hörs...ja senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0