Onsdag

Hej hopp nu är jag på G igen, har precis vart och krubbat hos mormor och morfar och de är lika gott som alltid :D Så nu är jag mätt och belåten...för en stund iafOch vad händer ikväll då? Svaret är jag vet inte, någon som vill hitta på nått?
Jag har ärligt funderat på att he mig ut och springa en sväng, känner att de är nödvändligt men att de är kul osv de ärj u en annan femma. Idag så har jag vart så jäkla trött på skolan, men de blev lite bättre när vi for på stan och kikade efter skolan. Nej nu ska ja dra mig här ifrån och kanske göra nått vettigt, som att skriva turism eller kanske samhälls eller röra på mig:)
Ting

Sen en tid tillbaka har
jag varit trött, har försökt
att vara allting på samma
gång, så mycket man kan
göra,borde och vill. Men mitt
i allt så ska man räcka till

Men jag har ändrat i mitt rum
köpt nya möbler och samlat
damm på mig gitarr för allting jag
skriver blir ändå för kort och allting
som är bra med mig har jag förmågan
att glömma bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0