samhällsen tar på krafterna

Öfrst och främst så måste man vara klar med samällsen i veckan och frågar ni mig om jag är klar eller ens nära så är svaret Nej!

Herre mig ge!

Och som ett litet plus i kanten så har jag Np på torsdag i matten, Hipp hipp hurra Sannis du har en underbar vecka famför dig!!....Jaja nu är det slut på wainet, nu ska jag gå ner å slänga in ännu en tvätt för jag drar ju på söndag till Piteå och stannar...jaa en evighet eller iaf 6v och de är ju ett bra tag, men jag har ju det bästa sällskapet man kan ha. Hanna Lundgren!

Nepp nu finns de ingen mer tid att spilla,
Tjingtjong



Puss


Kommentarer
Postat av: stiniiis

HEEEEEEEEEEST.

2009-04-21 @ 21:51:12
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Emelie

Vad fin han är =)

2009-05-13 @ 22:51:48
URL: http://emeliiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0