Tisdag, 3dagar...

Nu va det länge sedan jag bloggade...de är så att min dator som står på mitt rum inte funkar som den ska, ska snacka lite med albin när han kommer sen så kanske de löser sig :]

Och om de va du Kim som lämnade en kommentar på mitt förra inlägg så är svaret: Om jag är! taggad till tusen!
Nu är det inte så mkt kvar på skolan heller, det är den här veckan som deinte är så mkt kvar av sen påsk...som innebär att  sannis fyller hela 18år, Åhhh jag vill bara att fredagen ska va här å mina vänner ska infinna sig hos mig så vi kan äta tårta och...skacka politik för jag får ju trots allt rösta och så...för de är väl de som man lägtar efter eller? ;)
P.s De va ett fett skämt!

Nej nu ska ja kila iväg, ut å övningsköra.

Puss&gull

Kommentarer
Postat av: LIVNING THE DREEEEEEEEEm.

ja ska rösta varje helg när jag är 18 :)

2009-04-07 @ 19:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0