Kommer ni ihåg mig?

Det var väldigt länge sedan jag skrev...jag vet.
Men de blir som så eftersom jag jobbat vart på semester och inte haft tillgång till dator osv.
Men mågot jag måste säga är STORSJÖYRAN!
Det var så förbannat nice, ta mig tillbaka!
Eller vad säger du Linnea? :D

Jag har faktiskt inte så mycket att säga heller annat än att pengarna flygit och en underbar semester eller sommarlov kanske det heter....
Göteborg
Liseberg
SHOPPING
Rättvik
Måånga mil i bil
Östersund
Underbara grannar
Party
MAT


Ja listan skulle kunna göras väldigt lång, och helt fantasktiskt väder har vi också haft
Nej nu har jag inte så mycket mer att säga, eller jo det har jag, Vad säger du Marr om din stuga?
Det lät himla trevligt!

Saknar dig M!

Grattis föresten till körkortet gubben!
Du är så värd det!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbart att du har haft det så skönt under din semester! Men du kanske kan vila lite också innan skolan börjar igen... Och så är det ju himla trevligt att få se dig emellanåt :-)



Puss på dig/mamma

2009-08-05 @ 15:17:28
Postat av: prinsessan!

vi har haft den bästa tiden ever!

2009-08-05 @ 16:29:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0