Alperna....spikat

eller 99% iaf, är toppen glad över det!
Nu ska man bara hinna klart alla skolarbeten som ska va klar innan det bär iväg.

Just nu håller jag på med ett tal..ett tal till Svenska C, man fick välja om man ville göra
ett argumenterande,informellt eller ett fest tal.
Jag tänkte göra ett fest tal till min pappi eftersom att han fyller år snart (50 bamp bamp baaaa;)
Men det är svårare än vad man tror. 
Även fast det finns en HEL del att skriva om (dig) pappa så står det ändå still på någe vis.

hittade tyvärr inte En bild på oss, fast det är ju klart
är ju i stan så..
Men jag hittade den här på bloggen, tycker personligen
att det är en ganska spännande bild, jag undrar hur tråkigt du hade ;)
Älskar dig! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0