dagen efter dagen före?

Fredagen vart ju ändå lyckad tycker jag, de kyllade av sånna där mini-människor men de löste sig.
De va lite kax och sånt men de va bara visa vem som betämmde!

sen när vi skulle hem så visade det sig att vi inte hade några städ grejer,de tackar vi för!
Men ja lekte akrobat och klättrade in genom matans "lucka" eller vad de då heter. Klättrade in där hämtade de ena efter de andra så de vart ju bra ändå.
Alla hp-tjejer som va där, snyggt jobbat!

Efter denna krväande kväll så kom virr å hämtade mig så for vi till Melinder och bara slöade, sen kom Erik å Nils också så slöade vi allesammans ett tag sen drog ja hem, tacka vet jag sängen, den va efterlängtad kan ja säga å benverk hade ja i mängder.

Nu ska ja bege mig till lisa  och hör och häpna, vi ska på YOGA! vad är de för påhitt..jaja de är väl bara göra som dom säger. Sen i framtiden när ja tar mig i kragen så ska ja köpa träningskort på hälso.....men som sagt när jag tagit mig i kragen :)


Puss&gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0