Måndag

har haft lite av ne blogg torka har inte känt mig så motiverad till att skriva, men här komemr de.

Helgen har vart ganska normal, va på stan på fredag och sen på lördag så vart de jobb och på kvällen så bjussade Hannis mig på mat, du är så duktig  :)

Sen bastade vi och hade allmänt trevligt och kvällen slutade med varsitt fat  med negerbollssmet :D
Sedan på söndag så vart de fika med pappsen på Stigs, som vanligt, de börjar bli något av en tradition skulle ja nästan säga?

På kvällen så vart de film hos mig de dök upp masas trevliga ansikten, och ja fick en jätte fin överarkning <3
Bilder på helgen och liknande kommer till veckan, har tyvärr bilderna bara på skolan.




P.S ska göra min praktik i Piteå, hej då skellefteå 6veckor i pite kan inte bli helt
fel, speciellt när ja har min sockersmula med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0