Måste bara få det från hjärtat

Alltså det engelsa språket är som ett ända stort mysterum för mig.. 
Och den som kan lösta detta mysteriet åt mig kan ju slå en pling!
-Tack på förhand / Sanna Hedström

Nae men seriösa puckar nu då,
Get     Got     Got
Go      Went  Gone
Hit       Hit      Hit
Kneel Knelt  Knelt
Sow    Soed Sown.....
( Sedan fortsätter listen i oändlighet)

Jag drunkar i alla engelskans regler och undantag....
varför hittade man på alla dess språk? Varför finns det inte bara ett? jag blir knasig i bollen av de här!
och för er som inte tror mig så hvisar jag till bilden här nedan som jag lagt in!


Notera att de bara är en sida
av två möjliga!

Och kom igen nu, kommentera lite, känner ingen motivation att blogga längre... 

Kommentarer
Postat av: Simple Man!

Ja de kanske vi kan för det är ju inte så svårt! De svåra blir ju att få er att fatta!;) Men vars ska ni vara på freda då förresten? ;)

2009-02-18 @ 22:01:19
Postat av: virr

det där är ju standard!! kan ju jag tillomed;P

2009-02-19 @ 18:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0