Söndag

Idag är jag rätt sliten..100mil tur och retir säger jag bara.
Men de var helt klart värt de!

Har bilder på kamerna men har ingen sladd till den, de är skolans kamera så dom komemr imorron förhoppningsvis. De var sjulkt jävla mäktigt iaf att ha vart där måste ja säga, förbered er på samma rea nästa år!

Idag så blir de bara att slappa skulle sett AA med hannis men de ju snöstorm igen, så de får bli att jag stannar hemma och ser de, om någon är sugen på att leka med mig, eller se AA så befinner jag mig hemma. Bara att slå en pling,

Nepp nu måste ja duscha känner mig som ett smörpaket, sen bädda ner sig framför Andra avenyn. Kan inte bli bättre..eller jo om ja sett de med hannis men de får bli en annan gång :)

Tack alla HP 3:or som tpg med oss till Jokkmokk, dundret, Is-hotellet osv, en jätte trevlig dan/kväll.
Jag vet att Hanna har några bilder från gårdagen som hon laddat upp på bloggen

Puss&gull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0