Torsdag

Idag är det torsdag vilket brukar betyda en dag kvar i skolan men inte nu! =)
Men de blir en krävande helg,  is-hotellet på lördag, avgång 06.00 från busstation sedan är vi hemma igen klockan 11 men är de sånt här före så kommer vi hem halv ett! hej tomtegubbar!!

Men ikväll så har jag och Stina vart och sett i taket lyser stjärnorna, den var jätte bra tycker jag. Hade hört att den skulle vara dålig eller sämre än boken iaf, men tycker att den var bra! Helt klart se värd, hörde att stina aldrig gråter till filmer men att de var nära nu, de ni!
Själv så satt jag och höll tillbaka tårarna...
 Men stämningsdödaren var att de satt ett knatte gäng bakom oss, det var typ 6 knattar som hade en medel längd på 130cm, sedan satt de tre tjejer breved oss och don pratademest hela tiden, och mitt i filmen så svarade en tjej i telefonen så alla hörde!
Snälla visst kan man visa lite respekt för de andra som försöker se filmen iaf!

Nu sitter jag iaf hos thomas, traskade genom snöovädret så sminket var någon stans när jag kom inanför dörren men de är sånt som händer, nu sitter melinder och gluttaröver min axel, :)

Nepp nu ska ja kila
Tänkte lägga in en bild men sitter på Nisses dator så de fanns itne så mkt bilder

Pixie, Melinders kissemiss
Puss&gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0