torsdag

Idag är det torsdag och då äre de fredag i morron som betyder KNATTE DISCO! :D
Nu är lillis här och vill ha smakråd till i morgon, hon kommer då iaf vara ett säkert kort tills i morgon.
Nu är allt löst vikket känns jätte skönt, nu är bara den stora fråga hur ja sla överleva kvällen med massor med knottar...men blir det allt för jobbigt får ja väl samla mig och räkna till tio har hört att de ska funka?


Nu är hon i valet och kvalet...
  
själv tycker jag den röda :)


Sen vart det lite tid över....

de började på en fin nivå när alla kunde vara seriösa....sen kom vårt riktiga jag fram

        
Ja som sag allt gick utförs....finns ingen förklaring


Systrar & choklad gör livet uthärdligt

(hihi de va allt för oss, btw fick en kylskåpsmagnet med den^^ texten på av min syster för et tag sedan)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmm, i mina ögon finns det mer än mer än "bara" systrar och choklad som gör livet uthärdligt! -Kan tänka mig flera stycken faktiskt...Underbara är ni!

2009-02-20 @ 17:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0